پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مونتاژ کردن یک سیستم
نوشته شده در پنج شنبه 26 آبان 1390
بازدید : 179
نویسنده : Reza & Mohammad

 

معرفی قطعات:
▪ CPU ها:
میکرو کنترلر در واقع یک کامپیوتر کامل است ولی با امکانات وسرعت پایین تر.برای افزایش سرعت پردازش قطعات جانبی از داخل میکرو کنترلر ها بیرونآورده شد و باقیمانده آن که فقط کار محاسبات و پردازش را انجام میدهند به نام میکروپروسسور یا CPU نامیده شدند.
قسمت اصلی و مرکزی هر کامپیوتر را میکروپروسسور یا CPU تشکیلمیدهد که وظیفه کنترل تراشه های جانبی را بر عهده دارد و به سیستم توانایی محاسباتیو عملیات منطقی و تصمیم گیری می دهد.ولی باید تمام مراحل انجام عملیات و وظایفمحوله به آن کاملا تعریف شده باشد.به این ترتیب که ابتدا برنامه ریز با توجه به کارخواسته شده از کامپیوتر الگوریتم یا روش منطقی رسیدن به هدف را تعیین میکند سپس باتوجه به دستورالعملهای خاصی که هر CPU مورد استفاده قرار می دهد آن الگوریتم را بهفلوچارت تبدیل می کند و در آخر رشته ای از دستور های CPU به دست می آید که باید درقسمت حافظه دائمی پروسسور قرار گیرد و سپس توسط میکروپروسسور اجرا شود.
ـ شرکتهای سازنده CPU :
در میان شرکت های مختلف آنهایی که در زمینه ساخت پردازنده هایمورد استفاده در کامپیوتر ها موفق تر بوده اند عبارتند از:
اینتل(INTEL)
پردازنده های مهم این شرکت عبارتند از:
ـ ۸۰۸۶و۸۰۸۸:به عنوان پردازنده های ۸ بیتی در ساخت کامپیوتر های XT مورد استفاده قرار گرفته است.
ـ ۸۰۲۸۶:به عنوان اولین پردازنده ۱۶ بیتی که محدودیت فضای ۱ مگابایت آدرس حافظه را از بین برد.
ـ ۸۰۳۸۶(DX,SX):اولین پردازنده ۳۲ بیتی.
ـ ۸۰۴۸۶(DX,SX):اولین پردازنده ۳۲ بیتی که پردازنده ریاضی یاکمک پردازنده آن در داخل خود پردازنده (DX)است.
ـ پنتیوم:پردازنده های ۳۲ و ۶۴ بیتی که دارای ویژگی های خاص دراجرای دستورالعمل است.
ـ پنتیوم II و III و PRO :پردازنده هایی با ویژگی و قابلیتهایویژه و بازدهی بالا.
آی بی ام(IBM)
شرکت IBM گرچه در ظاهر سازنده کامپیوتر است ولی در زمینه ساختتراشه های کامپیوتر نیز اقداماتی انجام داده است.برای این منظور در بعضی مواقعامتیاز اصلاح پردازنده های اینتل را گرفته و برای بهبود بازدهی آنها تغییراتی درآنها بوجود آورده است.در پاره ای از مواقع نیز به طور مستقیم مبادرت به ساختپردازنده نموده است.به عنوان مثال در خانواده پنتیوم پردازنده های PR۲۰۰و PR۲۳۳وPR۳۰۰ازجمله پردازنده های شرکت آی بی ام می باشد.
▪ AMD
مهمترین شرکت رقیب اینتل شرکت AMD است که در اول توسط خود اینتلتاسیس شده است. در اوایل راه اندازی این کارخانه مهمترین کار آن کپی و ساختپردازنده های اینتل با مجوز اینتل بوده است.ولی به سرعت اعلان استقلال کرده و بطورمستقل پردازنده تولید می کند.مهمترین پردازنده های این کارخانه که تقریبا سازگاریخوبی نیز با اینتل دارد و اغلب یا تمام نرم افزارهای سازگار با اینتل را اجرا میکنند عبارتند از:
ـ ۸۰۲۸۶:کپی شده از پردازنده های اینتل با همان ساختار.
ـ ۸۰۳۸۶(DX,DI,SL,SX):در این خانواده پردازنده هایی با سرعتهایمتفاوت از خانواده اینتل نیز به چشم می خورد.به عنوان مثال پردازنده DX۳۸۶با سرعت۴۰مگا هرتز فقط در این خانواده است و در خانواده اینتل وجود ندارد.
ـ ۴۸۶(DX,SX):در این خانواده نیز پردازنده هایی با سرعت هایمتفاوت از دیگر پردازنده ها وجود دارد.به عنوان مثال پردازنده DX۵۴۸۶با سرعتهای۱۳۳و یا ۱۵۰ فقط مربوط به شرکت AMD می باشد.
ـ پنتیوم یا K۵ , K۶ :با اختلافی که در نامگذاری شماره پردازندهها مابین شرکت اینتل و AMD بوجود آمد اینتل نام پردازنده بعدی خود را پنتیوم نهاد واین نام را به ثبت رساند و در نتیجه دیگر شرکتها اجازه نامگذاری آنرا روی پردازندههای خود نداشتند.بنابراین AMD نام پردازنده های خود را K۵نهاد که با سرعت های ۷۵ و۹۰و ۱۰ و ۱۲۰ و ۱۳۳ و ۱۶۶ و K۶با سرعتهای MMX۱۶۶و MMX۲^۲۰۰و MMX۲۳۳و MMX۲۶۶و MMX۳۰۰مگا هرتز تولید و به بازار عرضه نمود.
ـ K۷ :بجای پردازنده پنتیوم IIوIII شرکت اینتل AMD نیزپردازندههایK۷را روانه بازار کرده است که در آزمایشات اولیه نشان از موفقیت نسبی اینپردازنده در مقابل پنتیوم II و III می باشد.
سایرکس(CYRIX)
یکی دیگر از شرکتهای مهم سازنده پردازنده است که از همان اول بهعنوان یک رقیب برای اینتل به شمار آمده است.این شرکت نیز پردازنده های ۳۸۶و۴۸۶ وپنتیوم را با سرعتها و مدلهای مختلف به بازار عرضه و بجای کلمه پنتیوم نیز از حرف M استفاده کرده است.به عنوان مثال پردازنده P۶X۸۶با سرعتهای۱۰۰و۱۱۰و۱۲۰و۱۳۳و۱۵۰مگاهرتز و MX یا PR با سرعتهای ۱۵۰و ۱۶۶و۲۰۰و۲۳۳ تولید و بهبازار آمده است.
موتورولا(MOTOROLLA)
شرکت موتورولا یکی از بزرگترین شرکتهای تولید کننده تراشه درزمینه های مختلف و از جمله پردازنده ها می باشد.پردازنده های این خانواده هیچ گونهسازگاری با کامپیوتر های مبتنی بر پردازنده های اینتل و مشابه آن ندارد و یک زباناسمبلی کاملا متفاوت و جدای از اسمبلی پردازنده های فوق دارد.پردازنده های اینخانواده با شماره های ۶۸۰۰۰ شروع می شود و اغلب به دلیل قدرت بالا و سرعت پردازشسریع در ساخت دستگاههای کنترلی _ صنعتی _ گرافیکی و بالاخره کامپیوتر هایی با مارکاپل مکینتاش مورد استفاده قرار می گیرد.
این کامپیوتر ها نیز در بازار ایران به تعداد بسیار محدود وجودداشته و مورد استفاده قرار می گیرند. ولی برنامه های این کامپیوتر ها بر رویکامپیوتر های IBM و سازگار با آن و بالعکس در حالت معمولی اجرا نمی شوند.
مقایسه
پردازنده ها را می توانیم به دو دسته اصلی تقسیم کنیم:
۱)خانواده اینتل و سازگار با آن که به عنوان پردازنده های CISC یا با تعداد دستورالعملهای زیاد معروف هستند.در این پردازنده ها برای انجام هر عملباید چندین دستورالعمل را اجرا کنیم. این پردازنده ها دارای ویژگی های مهم زیرهستند:
تعداد دستورالعمل زیاد.
سازگاری کامل با همدیگر از نظر سخت افزاری و نرم افزاری.
سرعت نسبتا پایین در عملکرد های پیچیده و سخت.
دارای ثبات های داخلی زیاد و با طول کوتاه.
۲)پردازنده های متفاوت و غیر سازگار با اینتل که معروف ترینآنها موتورولا و همچنین شرکتهای کوچکتری همچون زایلوگ می باشند و پردازنده های شرکتموتورولا در ساخت کامپیوتر های اپل مکینتاش استفاده میشود که نسبتا قدرت پردازشبالاتری در اطلاعات حجیم و گرافیک به نسبت پردازنده های اینتل و سازگار با آندارند.
مادربرد ها:
مهم ترین قطعه یک سیستم کامپیوتر که بر روی آن چندین قطعه دبگرنصب می شود مادر برد است.
المانهای یک مادر برد:
۱)سوکت نصب پردازنده یا CPU
۲)سوکت کمک پردازنده(اگر مادر برد از نوع ۴۸۶ SX به پایینباشد.)
۳)حافظه بایاس یا رام
۴)اسلات یا بانک های حافظه RAM
۵)سوکت های حافظه کش یا استاتیکی به همراه تراشه های نصب شده درآن که در مادر بردهای جدید بصورت لحیم شده بر روی مادر برد می باشند.
۶)باس یا اسلات های توسعه جهت نصب کارتهای جانبی مختلف در آنها.
۷)بایاس یا کنترلر صفحه کلید که اطلاعات سریال ارسالی از صفحهکلید را دریافت کرده و پس از تبدیل به موازی آنرا به پردازنده ارسال می کند.
۸)کانکتور صفحه کلید جهت اتصال صفحه کلید به سیستم.
۹)باطری
۱۰)تراشه ها:این تراشه ها در مادربرد های XT بصورت جدا از هم ودر مادربرد های AT بصورت ترکیب شده و در یک یا چند تراشه بزرگتر می باشند.
۱۱)جامپرها:یکسری پایه های فلزی که با اتصال آنها به یکدیگرترکیب درست جهت کار یک مادربرد تعریف می شود.
۱۲)کانکتور اتصال برق مادر برد.
۱۳)یک یا چند عدد ترانزیستور تحت عنوان رگلاتور
۱۴)کانکتور های مربوط به سیم های آمده از پانل جلوی کیس.
ـ انواع مادر بردها
یک مادربرد را از جهات مختلف می توان تقسیم بندی نمود.
۱)مادربرد ONBOARD و غیرONBOARD :مادربرد های ONBOARD بهمادربرد هایی گفته میشود که شامل اجزای اصلی می باشند و قسمت های اضافی و جانبی برروی آنها وجود ندارد و برای داشتن هر قسمت باید یک کارت جانبی مربوط به آن قسمت رادر اسلاتهای توسعه نصب نماییم.به مادربردهایی که دارای یک قسمت جانبی اضافی باشند ONBOARD آن قسمت گفته می شود.
۲)مادربرد GREEN :پارامتر گرین یا سبز در واقع توانایی مادربرددر کنترل برق در زمان عدم استفاده از یک قطعه می باشد.به عنوان مثال می توان در ستآپ تنظیم کرد که بعد از مدتی که با سیستم کار نکنیم صفحه نمایش را به حالت بیکارییا خاموش در آورد.این کار برای بسیاری از المانها قابل انجام است.
۳)مادربرد PNP و غیر PNP :مادربردهایی که در آنها با تعویضقطعات و کارتهای جانبی کاربر باید آنها را مجددا به سیستم معرفی نماید را غیر PNP گویند.در مادربردهای PNP با تعویض یک قطعه یا کارت در سیستم مادربرد بطور خودکارآنرا تشخیص می دهد.
۴)مادربرد خاص:به مادربردهایی گفته می شود که جهت یک کیس خاص ویک پردازنده خاص طراحی شده است.این مادربردها که در سیستم های قدیمی وجود دارد بههمراه سیستم های خاص با مارک های خاص به بازار آمده است و قابل ارتقا نیستند.
۵)مادربردهای قابل ارتقا(UP GRADEBLE):مادربردهایی که بر رویآنها چندین نوع پردازنده از یک خانواده یا چند خانواده قابل نصب باشند.
۶)مادربردهای بدون جامپر(JAMPER LESS):به مادربردهایی میگوییمکه ست کردن سخت افزار مادربرد به صورت جامپر نبوده و توسط برنامه ست آپ انجام میشود.
۷)مادربردهای ATX :به مادربردهایی که دارای کانکتور ATX باشندگفته می شود.گرچه ممکن است بعضی از مادربردهای فوق علاوه بر کانکتور فوق دارایکانکتور برق معمولی AT نیز باشند.
کیس ها:
ـ انواع کیس های متداول:
یکی از قطعات اصلی یک سیستم که تقریبا تمامی قطعات دیگر در آننصب می شود کیس می باشد.
بطور معمول کیس ها به دو نوع تقسیم می شوند که عبارتند از :
۱)رومیزی(DESKTOP):انگونه کیس بصورت خوابیده بوده بطوریکه صفحهنمایش بر روی آن قرار می گیرد.
۲)برجی(TOWER):این نوع کیس ها بصورت ایستاده بوده و خود بر اساساندازه به سه نوع تقسیم می شوند:
برج کامل(FULL TOWER):این نوع کیس ها بلند بوده بطوری که برایتعداد بیشتری کارتها و لوازم جانبی فضا در نظر گرفته شده است.
برج متوسط(MEDIUME):شبیه کیس های قبل بوده فقط ارتفاع کمتریدارد.
برج کوچک(MINI TOWER):شبیه متوسط بوده ولی ارتفاع آن کمتر بودهو معمولا جا برای نصب دو ابزار۴/۱ ۵ اینچ و دو ابزار ۵/۳ اینچ در آن در نظر گرفتهشده است.
قسمت های اصلی کیس:
۱)خود کیس با پانل جلوی آن و بدنه فلزی یا پلاستیکی
۲)منبع تغذیه سوییچینگ که بطور معمول بر روی بدنه کیس نصب میباشد.
۳)کلید POWER که معمولا بر روی بدنه کیس نصب می باشد و دو یاچهار سیم از منبع تغذیه به آن نصب می شود.
۴)کابل برق که این کابل برق ارتباطی از پریز را به سیستم میرساند.
۵)پایه ها یا ریل های پلاستیکی:این پایه ها در بعضی کیس ها نصبشده اند و در بعضی دیگر بصورت چسبی و در بعضی دیگر بصورت فشاری یا گیره ای نصب میشوند.
۶)سگمنت ها:چراغهای سگمنت که بر روی آن هر عدد دلخواه قابلنمایش می باشد.
۷)پیچ ها:انواع پیچ های مختلف جهت نصب قطعات مختلف بر روی کیس.
۸)بلندگو:معمولا بر روی کیس نصب می باشد.ولی چنانچه نصب نباشدآنرا در قسمت جلوی کیس یا محل مورد نظر دیگری نصب می کنیم.
۹)ریل های پلاستیکی کوچک:این ریل ها در جلوی کیس نصب می شود تاکارتهایی که طول بلند دارند در آن قرار گیرند تا آزاد نباشند.
۱۰)LED های مربوط به جلوی پانل:این چراغها مربوط به POWER – کارکرد هارد – توربوونرمال می باشند.
۱۱)کلید های پانل:این کلید ها شامل POWER جهت روشن و خاموش کردنسیستم ریست – توربو و نرمال – SLEEP و... می باشد.
ـ کیس های خاص:
۱)کیس های AT :به کیس هایی که دارای منبع تغذیه AT یا معمولیباشد گفته می شود.
۲)کیس های ATX :به کیس هایی که از منبع تغذیه ATX استفاده میکنند اطلاق می شود. این نوع کیس ها دارای کانکتور برق تغذیه متفاوت بوده و دارایکلید POWER تک سیمی یا دو سیمی به مادربرد بوده و در قسمت پشت دارای یکسری فلز هایاضافی جهت انواع کانکتور صفحه کلید و پورتها می باشند که متناسب با نوع مادربردباید نصب شود.
۳)کیسهای مالتی مدیا:این نوع کیس ها که معمولا از نوع رومیزی میباشند دارای یکسری امکانات اضافی جهت حالت مالتی مدیا بر روی بدنه کیس می باشند ونیاز به خرید بلندگوی جداگانه جهت اتصال به خروجی کارتهای صدا نخاهیم داشت.
۴)کیس های درب دار:این نوع کیس ها جهت پانل جلو در قسمت نصبلوازم جانبی یک درب در نظر گرفته اند که بصورت دستی یا فنری بالا و پایین می رود.
۵)کیس های آنتی شوک:این نوع کیس ها علاوه بر پانل تمام بدنه کیساز جنس پلاستیک بوده بطوری که وزن کیس بسیار کمتر از کیس های فلزی می باشد و شوکهای مختلف برق نیز به قطعات متصل نمی شود.
۶)کیس های دارای فن اضافی:این نوع کیس ها دارای یک یا چند نوعفن اضافی ۱۲ ولت DC بوده که هوای داخل کیس را سریعتر به جریان انداخته و از داغ شدنقطعات جلوگیری می شود. این فن ها معمولا در قسمت جلو یا پشت کیس نصب می شوند.
مونتاژکامپیوتر
۱)پیچ های کاور کیس را باز کرده و کاور را از روی کیس خارج میکنیم.
۲)درایو ۴۴/۱را در محل آن قرار داده و با پیچ آنرا محکم میکنیم.
۳)درایو CD را در جلوی کیس(با برداشتن محافظ پلاستیکی)نصب ومحکم می کنیم.
۴)هارد را در محل مربوطه با پیچ های مخصوص نصب می نماییم.
۵)اقدامات زیر را بر روی مادر برد انجام دهیم:
حافظه های رم را در اسلات های آن نصب می کنیم.
پردازنده یا CPU را در سوکت آن با توجه به رعایت پایه یک نصب میکنیم.
در صورت نیاز به کمک پردازنده آنرا در سوکت مربوطه نصب می کنیم.
فن پردازنده را بر روی پردازنده نصب می کنیم وکانکتور آنرابررویمادر برد متصل می نماییم.
۶)کانکتور برق از منبع تغذیه را بر روی مادربرد نصب می کنیم:
۷)به هارد یا هاردها و CD درایو و درایو فلاپی۴/۱ ۵ کانکتور برقمتصل می کنیم.
۸)به فلاپی درایو ۲/۱ ۳ کانکتور برق متصل می کنیم.
۹)اگر پشت کیس دارای حلقه های فلزی جوش خوردههستند محل هایمناسب برای کارتهای جانبی را باز می کنیم.
۱۰)کارتهای جانبی را در اسلاتهای مناسب آن با حفظ فضای مناسببین هر کارت نصب کرده و پیچ آنها را محکم می بندیم.
۱۱)کابل فلاپی ۳۴ پین را با رعایت خط قرمز و پایه شماره یک بهمادر برد و فلاپی درایو متصل می کنیم.
۱۲)کابل هارد و درایو CD رانصب می کنیم.
پایه شماره یک کانکتور باید به طرف سیم قرمز کابل باشد دراینصورت در درایو CD و هارد اگر
با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید... مدیریت میکرو مدرن چاپ این صفحه

:: موضوعات مرتبط: , ,



تغيير اعداد از انگليسي به فارسي
نوشته شده در چهار شنبه 25 آبان 1390
بازدید : 290
نویسنده : Reza & Mohammad

در برنامه word اگر اعدادي را كه به صورت انگليسي تايپ شده اند بخواهيم به شكل فارسي تغيير دهيم چه كاري بايد انجام داد؟
براي اين كار مي توانيد كلاً اعداد را در برنامه word ‌ خود فارسي كنيد. براي فارسي كردن اعداد به صورت كلي در منوي tools‌ روي options كليك كنيد. سپس وارد قسمت complex scripts شويد.
در مقابل Numeral براي اينكه همه اعداد فارسي شوند گزينه Hindi را انتخاب نماييد.
براي اينكه اعداد در هر متن متناسب با آن متن باشند هم مي توانيد گزينه context را انتخاب كنيد.

با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید... مدیریت میکرو مدرن چاپ این صفحه



گذاشتن تصویر پس زمینه برای یک پوشه در ویندوز XP
نوشته شده در چهار شنبه 25 آبان 1390
بازدید : 254
نویسنده : Reza & Mohammad

فرض کنید در درایو D یک پوشه به نام Video وجود دارد و ما می خواهیم برای این پوشه یک فایل تصویری به نام H. jpgرا به انوان پس زمینه این پوشه قرار دهیم.

با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید... مدیریت میکرو مدرن چاپ این صفحه



بازدید : 269
نویسنده : Reza & Mohammad

 

برای اين کار برنامه Ienternet Explorer امکان جالبي را برايمان فراهم مي کند

 

IE يک ويژگي به نام From Auto complete براي پر کردن خودکارفرم ها دارد و شما زماني که يک با فرم را پر مي کنيد IE اطلاعات را ذخيره و دفعات بعد از آن استفاده مي کند.

 

 

اگر اين امکاندر IE شما فعال نيست کافي است براي فعال کردن مراحل زير را دنبال کنيد:

 

پس از باز کردن IE از منوي Tools گزينه Ienternet Options را انتخاب کنيد در پنجره ظاهر شده در بخش Contentگزينه Auto Complete را انتخاب کنيد و سپس در پنجره ظاهر شده دربخش Use Auto Complete For گزينه Forms را فعال سازيد. از اين پس اي امکان در IE شما فعال است.

با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید... مدیریت میکرو مدرن چاپ این صفحه



حذفyahoo ID براي هميشه:
نوشته شده در چهار شنبه 25 آبان 1390
بازدید : 321
نویسنده : Reza & Mohammad

yahoo يک امکان تقريبا پنهاني دارد که به صورت کامل و ظاهري در اختيار کاربرانش قرار نداده است. توست اين امکان شما مي توانيد ID خود را به صورت کامل از Server ياهو حذف کنيد و بعد از اين کار اين کار هم هيچ راه برگشتي هم وجود ندارد پس حسابي مواظب باشيد که ID هاي مهم خود را براي اين کار استفاده نکنيد . شما با رفتن به آدرس زير وارد صفحه اي از سايت ياهو مي شويد که با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور IDکه می خواهيد حذف شود وارد صحفه ديگری خواهيد شد

حالا در پايين صفحه مجددا کلمه عبور همان ID را وارد کنيد و روی کلمه yes يا همانaccount terminate this کليک کنيد

 

ID شما کاملا از روی server ياهو پاک شد

 

http://edit.yahoo.com/config/delete/_user

 

با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید... مدیریت میکرو مدرن چاپ این صفحه



بازدید : 214
نویسنده : Reza & Mohammad

مدتی پیش  ترفندی با عنوان انجام عملیات دیگر در هنگام نصب ویندوز منتشر شد. در این ترفند که با مراجعه به ترفندهای مرتبط می توانید به آن دسترسی پیدا کنید نحوه انجام سایر عملیات نظیر مشاهده شماره سریال ویندوز به هنگام نصب ویندوز بازگو شده بود. حال در این ترفند به معرفی روش نصب درایور‌ها و برنامه‌ها در هنگام نصب ویندوز به طور اختصاصی می‌پردازیم.

با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید... مدیریت میکرو مدرن چاپ این صفحه

:: موضوعات مرتبط: , ,



بازدید : 203
نویسنده : Reza & Mohammad

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که از تعویض ویندوز، به خاطر نصب دوباره نرم افزارها و درایور ها و … واهمه دارید و به همین دلیل سالی به دوازده ماه ویندوز سیستم رو عوض میکنین؟ اگه جواب شما مثبت است این ترفند واقعا به کار شما می آید. در این ترفند شما را با یکی از امکانات عالی ویندوز که کمتر کسی از آن اطلاع دارد آشنا می سازیم. در ویندوز Xp و Vista قابلیتی بسیار جالب وجود دارد که شما توسط آن می توانید از تمامی برنامه های نصب شده خود پشتیبان تهیه کنید تا در دفعات بعدی نصب ویندوز نیازی به نصب دوباره آنها نداشته باشید! این پشتیبان شامل کلیه برنامه های نصب شده، تنظیمات ویندوز، فونت های نصب شده، پوشه ی اسناد و … می باشد. پس برای اطلاع از این ترفند کاربردی در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید... مدیریت میکرو مدرن چاپ این صفحه

:: موضوعات مرتبط: , ,



روش نصب ویندوز 7 و ویندوز ویستا از طریق فلش دیسک !
نوشته شده در پنج شنبه 19 آبان 1390
بازدید : 241
نویسنده : Reza & Mohammad

همان طور که می دانید برخی از مدل های نوت بوک و یا لپ تاپ فاقد Dvd Drive هستند البته این موضوع فقط به سیستم های قابل حمل ختم نمی شود و هنوز هم بسیاری از سیستم های خانگی هستند که فاقد Dvd Drive می باشند. اگر شما هم در یکی از گروه های مذکور هستید برای نصب ویندوز 7 و یا ویستا بروی سیستم خود احتمالا با مشکل مواجه هستید. اگر هم فکر می کنید با کپی فایل های ویندوز روی فلش دیسک و تنظیم مادربورد برای بوت ویندوز از روی فلش دیسک ویندوز آماده نصب است و می توان ویندوز را از روی فلش دیسک نصب نمود سخت در اشتباهید و با انجام این کار فقط وقت خود را تلف کرده اید. حتما می گویید چرا؟ بدین دلیل که فلش دیسک شما Bootable نیست و باید قبل از هر کاری فلش دیسک خود را Bootable کنید. اما چگونه؟ در این ترفند می خواهیم به نحوه Bootable کردن فلش دیسک و در نتیجه امکان نصب ویندوز از روی فلش دیسک بپردازیم. البته لازم به ذکر است خواندن این ترفند را به دلیل مفید بودن و قابل استفاده بودن برای همه، به کلیه کاربران کامپیوتر توصیه می کنیم.

با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید... مدیریت میکرو مدرن چاپ این صفحه

:: موضوعات مرتبط: , ,



ترفند ویندوز 8
نوشته شده در پنج شنبه 19 آبان 1390
بازدید : 160
نویسنده : Reza & Mohammad

اگر جزو كاربران علاقه‌مند نرم‌افزار باشید، حتما باخبر شده‌اید كه پروژه جدید مایكروسافت یعنی ویندوز 8 مدت یك ماه است كه در سایت‌های مختلف اینترنتی منتشر شده و نسخه‌های آزمایشی این سیستم‌عامل در اختیار كاربران قرار گرفته است. قصد داریم امروز اولین ترفند سیستم‌عامل جدید مایكروسافت یعنی ویندوز 8 را در اختیار شما قرار ‌دهیم.

با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید... مدیریت میکرو مدرن چاپ این صفحه

:: موضوعات مرتبط: , ,



ترفند نرم افزار Google Chorome
نوشته شده در پنج شنبه 19 آبان 1390
بازدید : 251
نویسنده : Reza & Mohammad

مرورگر گوگل کروم نیز همچون دیگر مرورگرها دارای ابزار مدیریت کلمات عبور است. به کمک این ابزار شما می‌توانید رمزعبور موردنیاز براي ورود به سایت‌ها و سرویس‌های مختلف را در مرورگر ذخیره‌کرده تا در مراجعات بعدی خود به آن سایت‌ها بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور، عملیات ورود به سایت را انجام دهید. اما این قابلیت در مرورگر کروم به طور پیش فرض غیر فعال است برای فعال کردن این قابلیت در ادامه با ما همراه شوید.

با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید... مدیریت میکرو مدرن چاپ این صفحه

:: موضوعات مرتبط: , ,



آموزش نصب ويندوز XP به اختصار
نوشته شده در پنج شنبه 19 آبان 1390
بازدید : 169
نویسنده : Reza & Mohammad

ابتدا بايد يک CD ويندوز XP داشته باشيد دقت کنيد که اين CD بايد bootable باشد اگر ميخواهيد که ويندوز

 
فعلي را تبديل به ويندوز xp کنيد يا update کنيد نيازي به CD بوت نداريد . CD ويندوز را درون CDROM
 
گذاشته و ويندوز اتوماتيک autorun خواهد شد. دقت کنيد که اگر بخواهيد ويندوز فعلي خود را که مثلا 98 يا me يا 3000
 ميباشد را update کنيد اطلاعات شما مثلا my document شما و برنامه هاي نصب شده شما حفظ خواهد
 
 شد . ولي اگر ويندوز شما ايراد دارد بهتر است آن را از اول فرمت و نصب کنيد که اين نوع نصب در اينجا توضيح
 

داده شده است

با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید... مدیریت میکرو مدرن چاپ این صفحه

:: موضوعات مرتبط: , ,



دو راه جالب جهت نفوذ به ويندوز XP بدون رمز عبور!
نوشته شده در پنج شنبه 19 آبان 1390
بازدید : 165
نویسنده : Reza & Mohammad

يکي از مشکلات ويندوز xp راه نفوذ به آن در صورت فراموش کردن password مي باشد .

همانطور که همه شما مي دانيد xp امکان جالب switch user را دارد که مي توان محيط را براي کار user هاي مختلف فراهم کرد .

 

حالا اگر شما اين password را فراموش کنيد چاره چيست؟

با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید... مدیریت میکرو مدرن چاپ این صفحه

:: موضوعات مرتبط: , ,



بازدید : 169
نویسنده : Reza & Mohammad

  File Securer يك ابزار فوق العاده قوي هست كه براي محافظت از فايل ها و پوشه هاي شما طراحي شده !

 اين نرم افزار محافظت خودش رو در سطح kernel اعمال ميكنه و از فايل هاتون در محيط ويندوز و خط فرمان محافظت ميكنه.

 طرز كار فوق العاده آسان اين برنامه باعث ميشه كه بتونيد در هر مكان و هر زماني ، فايل ها و پوشه هاي خود را رمزي كنيد.

 قفل كردن و باز كردن يك فايل توسط يك كادر popup ساده انجام ميشه و نياز به كلنجار رفتن با برنامه نيست!

با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید... مدیریت میکرو مدرن چاپ این صفحه

:: موضوعات مرتبط: , ,



پارتیشن بندی هارد دیسک
نوشته شده در پنج شنبه 19 آبان 1390
بازدید : 168
نویسنده : Reza & Mohammad

يد. در اينجا سوالي مبني بر (Save to cmos and exit (Y/N از شما پرسيده مي شود. كليد Y را فشار دهيد دهيد تا سيستم دوباره Restart شود. بعد از Restart سيستم سه پيغام زير ظاهر ميشود:
CD-ROM Start up menu
1.Boot from hard disk
2.Boot from CD-ROM
سپس گزينه
2 را اتنخاب كرده تا سيستم از روي CDبوت شود. بعد از آن پيغام هاي زير صادر مي گردد:

با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید... مدیریت میکرو مدرن چاپ این صفحه

:: موضوعات مرتبط: , ,



چگونه ویندوز خود را همیشه سالم نگه داریم
نوشته شده در پنج شنبه 19 آبان 1390
بازدید : 178
نویسنده : Reza & Mohammad

ایجاد سیستم یکپارچه امنیتی :

با رعایت همه نکات زیر امنیت سیستم شما به طرز چشمگیری افزایش خواهد یافت :

1 )
Active نمودن ویندوز به منظور به روز رسانی ودریافت ونصب خودکار آخرین سرویس پک ها .
دقت کنید مسئله بالا از اهمیت بسیار بالائی برخوردار است ولی کسی به آن توجه ندارد انشاءاله بزودی و بطور مفصل چگونگی اکتیو و آپدیت کردن ویندوز را بطور کامل توضیح خواهیم داد .

با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید... مدیریت میکرو مدرن چاپ این صفحه

:: موضوعات مرتبط: , ,



نوشته شده در چهار شنبه 18 آبان 1390
بازدید : 414
نویسنده : Reza & Mohammad

قت کردین: - اگه بچه ها لیوان بشکنن : ای دست و پا چلفتی ...
- اگه مامانه بشکنتش : قضا بلا بود
- اگه باباهه بشکنتش : این لیوان اینجا چیکار میکنه...!!

 

 

توصیه به پدران و مادران گرامی: وقتی بچتون اومد خونه عطر زده بود و آدامس میجوید ازش نپرسید:سیگار کشیدی؟ مستقیم بزنین تو گوشش!

 

ابوكوشه چيست؟ فشن امروزى كه عربها صدسال پيش كشف كردند.

 

زن به شوهر: اگه من ازت جدا شم چی میشه؟
مرد: دیوونه میشم.
زن: نمیری دوباره زن بگیری؟
مرد: والا به دیوونه اعتباری نیست !

 

تفسیر “یک دقیقه”، از زبان کسی که پشت در توالت منتظر ایستاده با کسی که داخل توالت است, نشان می دهد که زمان یک تعریف واحد ندارد !

 

وقتی خدا غضنفر را آفرید فرشتگان گفتند سجده کنیم؟ خداگفت نه سنگ دستشه فرار کنید !

 

غضنفر میره دکتر به دکتر میگه : اقای دکتر از وقتی رفتم دستشوئی دیگه کمرم صاف نشد . دکتر بهش میگه : عزیزم شما دکمه شلوارو به یقه بلوزت بستی !!!

 

عزراییل میره سراغ غضنفر، غضنفر خودشو میزنه به مردن !

 

بچه غضنفر به باباش میگه : چرا خروس ما این همه (زن) مرغ داره و میتونه صد تازن بگیرد ولی تو همه ش یک زن داری؟
غضنفرمیگه : مامانیت نمذاره چون با اونا جنگش میشه ولی مرغها با هم جنگ و دعوا نمیکنن .

 

میدونی چرا با ازدواج دین ادم کامل میشه؟ چون تا قبل از ازدواج فکر میکنی دنیا بهشته اما بعدش به جهنم هم اعتقاد پیدا میکنی !

 

غضنفر میخواد به یه انگلیسی طرز تهیه دوغ یاد بده میگه:
it is a ماست
in the مشک
after شلق و پلق شلق و پلق

 

غضنفر به نامزد خارجیش میگه i love u
نامزدش میگه ilove u too
غضنفرمیگه ilove u 3
نامزدش میگه what‎?‎
غضنفر میگه کیلو وات مگا وات بامن یکی بدو نکن !

 

با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید... مدیریت میکرو مدرن چاپ این صفحه

:: موضوعات مرتبط: , ,



بازدید : 280
نویسنده : Reza & Mohammad

اول مسیر زیر رو در ویندوز 98 اجرا کنید:
Setting extra – advanced – conection – properties – general – open - ….plane – modems control
در این قسمت تایپ کنید:
Atm0
اول مسیر زیر رو در ویندوز xpاجرا کنید:
extra Setting – advanced - properties – modems – open - …modems control – phone and
در این قسمت تایپ کنید:
Atm0
با این کار مودم شما صداش قطع می شه

با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید... مدیریت میکرو مدرن چاپ این صفحه



غیر فعال کردن صدای ناهنجار آنتی ویروس Avira
نوشته شده در چهار شنبه 18 آبان 1390
بازدید : 201
نویسنده : Reza & Mohammad

در صورتی که از آنتی‌‌ویروس Avira استفاده می‌‌کنید حتماً صدای ناهنجاری که به هنگام پیدا شدن یک فایل مخرب به گوش می‌‌رسد را شنیده‌‌اید. این صدا از اسپیکر‌‌ مادربورد به گوش می‌‌رسد در نتیجه می‌‌تواند در درازمدت بسیار آزاردهنده باشد. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه غیرفعال کردن این صدا و یا ایجاد تغییر در آن بپردازیم.

با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید... مدیریت میکرو مدرن چاپ این صفحه

:: موضوعات مرتبط: , ,



رهایی از پیغام Black list of licenses is corrupted در Kaspersky
نوشته شده در چهار شنبه 18 آبان 1390
بازدید : 257
نویسنده : Reza & Mohammad

یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران محصولات امنیتی شرکت Kaspersky با آن سروکار دارند، مشاهده پیغام خطای Black list of licenses is corrupted است. این مشکل معمولاً به هنگام قطع ناگهانی به‌روزرسانی برنامه صورت می‌گیرد و پس از آن هر چه بر روی دکمه Fix it now کلیک کنید مشکل حل نمی‌شود. و تنها به‌روزرسانی برنامه انجام می‌گیرد و پیغام خطا باقی می‌ماند. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه حل این مشکل بپردازیم.

با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید... مدیریت میکرو مدرن چاپ این صفحه



نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390
بازدید : 332
نویسنده : Reza & Mohammad

 Windows XP را در Documents Shared -1 چگونه.حال به قسمت زیر بروید enter و regedit : و بعد از آن بنویسید Run بروید، سپس Start به منويHKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Explorer{a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee حالا { 59031-2 تغییر نامواژه F رفته سپس با زدن 3 HKEY_USERS.DEFAULTSoftwareMicrosoftWindowsShellNoRoamMUICache بهتغییر میزان تاخیر نمایش منو.اصولا کسانی که عاشق سرعت هستن سعی دارن در این وقفه هم صرفه جویی کنن.با این: RUN تنظیمات می تونین این وقفه زمانی رو تغییر بدهید و یا از بین ببرید.از قسمت. MenuShowDelay در منوي سمت راست عبارتی با نام) ،حال میزان ) MenuShowDelay با نام REG_SZ اگه وجود نداره به این صورت بسازین:یک مقدار از نوعبر حسب میلی بر ثانیه است.( 0در ویندوز Balloon Tip -4 از کار انداختنOK و دکمه regedit کلیک کنید و بنویسید Run و سپس Start -1 بر رويبه قسمت زیر بروید:EnableBalloonTips جدید با نام DWORD کنید و یک مقدار right-click را انتخاب کرده و Advanced سمت چپ Panel -3 درHexadecimal) کنید و مقدار آن را صفر قرار دهید Double-Click -4 بر روي گزینه جدید ساخته شده. (Off Log) را ببندید، از سیستم خارج شوید registry -5اجراي برنامه ها در یک فضاي مجزا در حافظهشاید بهتر باشد همیشه برنامه هاي قدیمی داس را در یک قسمت جدا از حافظه باز کنیم که براي این کار و اضافه شدن دکمه: Run در جعبه گفتگوي Space CURRENT_USERSoftware. MemCheckBoxInRunDlg و مقدار-6 نمایش شماره ساخت ویندوز بر رويStart را از منوي Run -1OK و regedit -2 بنویسیدHKEY_CURRENT_USERCONTROL PANELDESKTOP -3 بهClick دوبار PaintDesktopVersion -4 در قسمت سمت راست صفحه بر روي1 قرار دهید و پنجره را ببندید Hexadecimal -5 مقدارLog off -6Service Pack علاوه بر شماره ساخت شماره XP در ویندوزباز کردن پنجره ها ي زیاد. البته امروزه با وجود سیستم هاي با سرعت و حافظه بسیار بالا این مشکل شاید زیاد محسوس نباشد اما. حالا میخواهم توضیح دهم که اصلا چرا این مشکل پیش می آید ( حتی گاهی براي افرادي که از سیستم با حافظه بالاRam استفاده میکنند ). هنگامی که شما چند تا پنجره را با یکدیگر باز میکنید سیستم شما همه پنجره ها را با هم پردازش میکند ( فقط یک قسمت) و همین امر باعث میشود که سرعت پردازش ها به شدت پایین بیاید و در نتیجه شما با مشکل کندي سرعت مدیریت پنجره ها مواجه میشوید. با. در این روش ما کاري میکنیم که سیستم) و در نتیجه تداخلی با پردازش پنجره هاي دیگر نداشته باشد. همین Ram هر پنجره را به طور مجزا پردازش کند ( هر پنجره در قسمت مستقلی از. و حالا آموزش :. یکی رجیستري و دیگري ویندوز.:: Regedit وارد Run ابتدا از طریق). سپس DWORD بگردید ( اگر وجود نداشت یک کلید از نوع SeparateProcess سپس در صفحه سمت راست به دنبال کلیدي با نام1 و براي غیر فعال کردن مقدار 0 را اختصاص دهید و بعد از رجیستري خارج شوید.:کلیک کنید. سپس وارد قسمت Folder Options شده و روي Tools شده و سپس از نوار ابزار بالاي صفحه وارد منوي My Computer ابتدا وارد. حال روي Lauch folder windows in separate process شده و در لیست زیر آن به دنبال عبارت. OK و سپس Apply دکمه: این روش براي سیستم هایی که داراي حافظه با ظرفیت هاي بالا میباشند ( بالاي 128 مگابایت ) به شدت توصیه میشود. با این کار شما میتوانید حداکثر.غیر فعال کردن اتوران سی ديFunction CD-ROM Autorun):. وارد رجیستري ادیتور بشوید. کلید زیر را پیدا کنید :HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetServicesCDRom]. Autorun سوم. براي غیر فعال کردن قابلیت اجراي اتوماتیک بخش داده مقدار. Autorun بسازید و اسمشو بذارید DWORD Value اگر این مقدار وجود نداره یک مقدار جدید از نوعRestart ) چهارم. براي اعمال این تغییرات باید سیستم خودتون رو راه اندازي مجدد کنید. Autorun نکته .براي فعال کردن مجدد این خاصیت کافیه به بخش داده مقدارتغییر دادن نام و ایکون درایو ها در رجیستري! Explorer با این تکنیک می توانید نام و ایکن مربوط به درایو ها را جهت نمایش درکلیدهی ایجاد شده از نوع.. مثال : DriveIcons ابتدا در داخل کلید! D در مسیر ذکر شده یک زیر کلید با نام D مثلا جهت تغییر نام و ایکون درایوHKEY_...DriveIconsD)DefaultIcon براي تغییر ایکن. در داخل درایو فوق در داخل کلید جدید . زیر کلید دیگري به اسم. مثلا ( (Default) ومقدار ( HKEY_...DriveIconsDDefaultIcon ) ( بعنوان مثالc:IconsMyIcon.IcoDefaultLabel را ایجاد کردید . زیر کلید دیگري با نام DefaultIcon براي تغییر نام درایو . در همان محلی که زیر کلیدHKEY_...DriveIconsDDefaultLabel ) : مثال. Default و مقدارF حال براي مشاهده تغییرات 5..! ) XP . تنها در ویندوز 2000 DefaultLabel ؟؟( گزینهو یا سه کلید Task Manager -10 غیرفعال کردن پنجرهTaskbar نیز از راست کلیک بر روي Task Manager غیرفعال شده و منوي CTL + ALT + DEL با بکار بردن دستور زیر با مقدار 1 ، سه کلید.: سیستم عامل: مسیر: نوع: دستور: 1توجه :و MyComputer پنجره هاي Toolbar -11 قرار دادن عکس پسزمینه درToolbar و یا هر پنجره اي از ویندوز که داراي Explorer و MyComputer در پنجره هاي. Toolbar یکنواختی بیرون آورده و عکس دلخواه پسزمینه را انتخاب کرده و در پسزمینه:. gif و یا bmp * فایل مورد نظر باید داراي پسوندبراي برداشتن عکس و برگشت به حالت اولیه، دستور را از مسیر گفته شده حذف کنید .- سیستم عامل : 98: مسیر: نوع: دستور: مسیر عکس مورد نظر را تایپ کنید .-12 فعال سازي قابلیت. براي اینکه اینطوري بشه این کارو بکنین:. regedit کلیک کنین و Run روي Start Menu از:1 بزراین و اگر ویندوز ME/95/ بسازین و براي اینکه فعال بشه اگر ویندوز 98 FontSmoothing با نام String حالا مقدار جدیدي از نوعدارین برابر 2 بزارین و در هر دو صورت براي غیر فعال کردن مقدار صفر رو بزارین. این روش در صورتی کار میکنه که از مدهاي گرافیکی NT/2000/XP. colorMove to و Copy to -13 اضافه کردنStart از منوي Run در گزینه Regedit -1 ابتدا رجیستري ویندوز را باز می کنیم(بوسیله تایپHKEY-classes-rootDirectoryShellex -2 به ترتیب وارد پوشه هايCopy to را انتخواب کنید و اسم آنرا Key و پس از آن گزینه New رایت کلیک کرده وسپس گزینه ContextmenuHandlers -3 بر روي پوشه: Value data دوبار کلیک کرده و در قسمت (Default) -4 در قسمت سمت راست بر رويC2FBB630-2971-11d1-A18C-00C04FD75D13}(Default) بگذارید و مانند قسمت قبل بر روي Move to -5 پوشه دیگري مطابق دستورالعمل 4 بسازید ولی این بار نام آنرا: Value dataC2FBB631-2971-11d1-A18C-00C04FD75D13}-14 نمایش آیکونها به صورت:. regedit کلیک کنین و Run روي Start Menu از:) و مقدار شو مساوي با توان گرافیکی کامپیوترتون بزارین. مثلا:َ ) Shell Icon BPP با نام String بعد یه مقدار جدید از نوع256 = 25616 = 1624 = 2432 =32256 بزارین و کامپوتر را ریست کنین. (دقت کنین). یه بار دیگه مقدار شو برابر 32 قرار بدین و دوباره Shell Icon BPP براي اینکه متوجه تغییر بشین یه بار. (دوباره دقت کنین تا متوجه تغییر بشین).بدون دسک تاپ:HKEY_USERS\_DEFAULTSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionPoliciesExplorer]01 بدهید. NoDesktop و یک مقدار باینري به نام-16 قرار دادن تصویر در هنگام بالا آمدن ویندوزض کنیم، ولی ، Logo.sys در نسخه هاي قبلی ویندوز، مثل ویندوز 98 می شد با تغییر فایلntoskrnl.exe تصویري که در هنگام راه اندازي ویندوز نمایش داده می شه در درون فایل XP به گونه ایه.در ویندوز XP ساختار ویندوز.شما Welcome این قابلیت رو داره که تصویري را قبل از کادر XP اون توسط ابزارهاي متداول در ویندوز وجود نداره. ولی نا امید نشید، ویندوزض نمایش بگذارید.:. از این ( bmp.* ) بسازید و بهش مسیر تصویر مد نظرتونو بدین . این تصویر باید یک تصویر طرح بیتی Wallpaper بنام ( string ) یک مقدار رشتهاي. Welcome زمان به بعد هر وقت که ویندوز راه اندازي بشه این تصویر قبل از کادرتغییر کادر خوشآمد گویی ویندوز! یراي این کار به محیط XP اگر شما از شکل یک نواخت آبی رنگ کادر خوش آمد گویی ویندوز: RegistryHKEY_USERS.DEFAULTControl PanelDesktop]. Wallpaper با نام String Value به دنبال مقداري از نوع Desktop سپس در قسمت محتویات.:BMP نوع فایل باید حتماً از نوع بی ام پیبهتر است که ظرفیت فایل کم باشد و اندازه آن به اندازه طول وعرض مانیتور باشد. مثلاً 1024. در مسیر دهی و نوع فایل اگر خطایی رخ دهد، هیچ گونه تصویري به نمایش در نخواهد آمد. (None) اگر در مسیر دهی فایل دچار مشکلی شدید، می توانید مقدارنمایش فایل هاي سوپر هایدن(مخفی)Explorer ویندوز نمایش داده شده و به هنگام جستجو توسط Explorer تنظیمات زیر باعث میشه که کلیه فایل هاي مخفی سیستم عامل در.:Explorer ایجاد کنید و آنرا برابر 1 قرار دهید تا فایل هاي مخفی سیستم عامل در ShowSuperHidden با نام DWORD یک مقدار جدید از نوع. براي باز گرداندن به حالت اولیه ، مقدار فوق را برابر 0 قرار دهید.statuse -19 پا با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید... مدیریت میکرو مدرن چاپ این صفحه


:: موضوعات مرتبط: , ,



نوشته شده در جمعه 13 آبان 1390
بازدید : 387
نویسنده : Reza & Mohammad

 



ره آورد گفتگو با نادان دو چیز است : نخست از دست دادن بخشی از عمر و دیگری گرفتار شدن ، به افکار پوچ و بی ارزش . ارد بزرگ



کمال هنر در نهان داشتن هنر است . کینتلین



رمز موفقیت در ثبات قدم نهفته است . بنجامین



برای اینکه بشر بتواند در دنیا خوشبخت زندگی کند باید از قسمتی از توقعات خود بکاهد. شامفور



احمق هیچوقت سعادتمند نمی شود. سیسرون



بداندیش نخستین و آخرین مردار کردار خویش است . ارد بزرگ



از اشتباهات خود و دیگران عبرت بگیر . بزرگمهر حکیم



خطاهای دیگران را، چون خطای خویش ، تحمل کن. فنلن



سرفرازی کشور بزرگترین خواست همگانی ست .  ارد بزرگ



تنها سکوت است که می تواند ما را به معرفت برساند. رادها کریشنان



بزرگترین عیب آن است که از عیب خویش آگاه نباشیم . کارلایل



جایگاه ارزیابی و نقد شما بر کارکرد دیگران ، می تواند آغازگاه نخستین گام شما برای سازندگی باشد . ارد بزرگ



من بیش ازهر چیز ، اعتقاد دارم که آنچه سرنوشت ما را تعیین می کند ، شرایط زندگیمان نیست ، بلکه تصمیمهای ماست. آنتونی رابینز



هر شروع دوباره ، هر رشد و تحول درونی و هر تغییر مسیری که همواره از عشق و نیاز و گرایش درونی آغاز شده باشد به سمت حقیقت ، خوشحالی ، خوشبختی و آزادی بیشتر است . باربارا دی آنجلیس



آزمودگی آدمها ، از زر هم با ارزشتر است . ارد بزرگ



نزدیک ترین چیزها مرگ و دورترین چیزها آرزوهاست. سقراط



علم و دانش کلیدی است که تمام درها باآن باز می شوند. آناتول فرانس



اگر می خواهی بزرگ شوی ، از کردار نیک دیگران فراوان یاد کن . ارد بزرگ



برای اینکه دانش ملکه شود، تعلیم کافی نیست ، عمل لازم است. برنادشاو



استراحت خوب ، بهتر از غذای خوب است . ویکتور پوشه



امیدوار مباش دیگران همراهیت کنند ، تنها به درمان دردهای روزگار خویش بیاندیش .  ارد بزرگ



دنیا سراسر زیبائی وجمال است و ما کمتر متوجه آن هستیم. پاسکال



هرکس تاریخ بداند ، هم در گذشته زندگی می کند و هم در حال . آلفرد روزنبرگ



زیباترین خوی زن ، نجابت اوست . ارد بزرگ



راز سعادت در این است که کاری که به تو واگذارشده دوست بداری. هاکسلی



سند پاره میشود، قول پاره نمیشود. مثل آلمانی



مهم نیست که دیگران ما را باور کنند ، مهم آن است که خود خویشتن خویش را باور کنیم . ارد بزرگ



طبیعت درمقابل عهد وپیمان بشری بی اعتناست. جورج نیکولا



درمیان ملکات ذهنی حافظه بیش ازهمه می شکفد و پیش ا زهمه می میرد. کولتون



آنکه بیش ا ز اندازه محتاط است بسیار کم کار انجام میدهد. شیللر



سامانه همه گیر هستی با آنکه یکنواخت پنداشته می شود ولی رو به پویش و پیشرفت است . گردش آرام هستی نباید ما را فریب دهد ، ما بخشی از یک برنامه بزرگ و پیشخواسته در کیهان هستیم  که پیشرفت را در نهاد خود دارد .  ارد بزرگ



اگربه خاموش کردن آتش میروی، لباس علفی برتن مکن . مثل چینی



بدتر از برترهم وجود دارد و آن انتظار بدتراست. ژیلبربرون



اندیشه و انگاره بیمار ، آینده را تیره و تار می بیند . ارد بزرگ



ثروت دانا ، همان علم و دانش اوست. پاسکال



هدف مدنیت ، رفاه و آسایش مردم است. بالزاک



نگاه آدمهای کوچک ، چه زود پر می شود و لبریز .  ارد بزرگ



کسی که ثروتی ندارد ، خود را دارد. فرانکلین



زیاد زیستن تقریبا آرزوی همه می باشد ولی خوب زیستن آرمان یک عده معدود. هیوز



اگر دشمنت با روی خوش نزدیکت شد ، در برابرش خموش باش و تنهایش بگذار . ارد بزرگ



از آن جا که جهان حقیقی وجود ندارد, به ضرورت هر باور و هر فرضی بر درستی نادرست است. فردریش نیچه



آنکه از دست روزگار به خشم می آید ، هر آنچه آموخته بیهوده بوده است .گریستن



در دنیا جای کافی برای همه هست پس بجای اینکه جای کسی را بگیری سعی کن جای خودت را پیدا کنی.چارلی چاپلین



برای آنکه پرواز کنی ، پیکر خویش را به حال خود رها مکن . ارد بزرگ



این که چقدر زمان داری مهم نیست چگونه می گذرانی مهم است. لینکلن



انسان هرگز حتی به مرگ هم تسلیم نمی شود مگر زمانی که اراده اش ضعیف باشد. ادکارآلن پو



آنکه پی به نیروی سترگ درون خود برد ، راه آزاد سازی آن را نیز خواهد یافت . ارد بزرگ



انسان نمی تواند به همه نیکی کند، ولی می تواند نیکی را به همه نشان دهد. رولن



کلمات حباب آبند و اعمال قطره طلا . ضرب المثل شرقی



آه و بردباری ، ریشه هر دیوزاد ، و بد خویی را ، خواهد کَند . ارد بزرگ



کار ریشه های تلخ و میوه شیرین دارد. ضرب المثل آلمانی



نگارش اندیشه ها، سرمایه آینده است. ضرب المثل اسپانیائی



جشن های بزرگ انگیزه افزایش باروری و پویایی آدمیان می گردد . ارد بزرگ



به همه عشق بورز، به تعداد کمی اعتماد کن، و به هیچکس بدی نکن. شکسپیر



عجله مباح نیست مگر در سه کار : یکی آنکه دختر به شوهر رود ، دوم آنکه میت را زود دفن کنند ، و سوم آنکه طعام زود پیش مهمان برند .ویلیام تن



برای پویایی و پیشرفت ، گام نخست از پشت درهای بسته برداشته می شود .  ارد بزرگ



چنان باش که بتوانی به هر کس بگوئی مثل من رفتار کن. کانت



برای پیشرفت و پیروزی سه چیز لازم است اول پشتکار دوم پشتکار، سوم پشتکار. لردآدیبوری



مردمان توانمند  در خواب نیز ، رهسپار جاده پیشرفتند .  ارد بزرگ



کسی که به جلوی رویش نگاه نمی کند عقب می ماند. مثل اسپانیولی



کسی که فقط به کمک چشم دیگران می بیند گول می خورد. مثل فرانسوی



آنانی که به ناگهان رشد کرده اند همچون کسی اند که بر تنابی باریک در حال گذرند . ارد بزرگ



تو از جسم و فکر تشکیل شده ای. قوانین مربوط به جسم وضع می شوند، اجرا می شوند، پایان می پذیرند، اما فکر ما مرز نمی شناسد. وین دایر



همه کسانی که با تو می خندند دوستان تو نیستند. مثل آلمانی



بخش بزرگی از ادب آدمی برآیند ریشه نژادی و خانوادگی است .  ارد بزرگ



میراثی گران بهاتر از راستی و درستی نیست. شکسپیر



اشخاصی را که از فرصت های مناسب زندگی خود کمال استفاده را می برند خود ساخته می گویند. توتل



آگاهی هدف را نزدیک می کند و از دوباره روی بازمان می دارد . ارد بزرگ



ثروت و افتخاری که از راه نامشروع به دست آمده مانند ابری زودگذر است. کنفوسیوس



احساس عشق و صمیمیت رادر خود تقویت کنید. این عقیده جالب رادر کتابی خوانده ام که ( هر گفتگو یا ارتباط، پاسخی است به محبت و یا فریادی است برای کمک). آنتونی رابینز



فریبکاران همه کسان و خویشان خود را از دست می دهند . ارد بزرگ



مثبت باشیم گرایش به افراد مثبت گرایشات منفی باشد گرایش به افراد منفی و شرایط منفی خواهیم داشت چیری بهسوی خودتان جدب می کنید آگاهانه باشد چه ناخودآگاه . جان هگلین



پیش از آن که کاری بکنی ، باید کسی باشی . گوته



هر انتخابی که می کنید به آن پایبند باشید . باربارا دی آنجلیس



آن نعمت نصیب ماست که قدرش را می دانیم وگرنه از صورت زیبا برای کور چه حاصل ؟. ویلیام تن



آنانی که چیزی برای گفتن ندارند با لودگی و ریشخند تلاش می کنند خودی نشان دهند . ارد بزرگ



اگر روزی به چیزی نیازمند شدی به ملک و مال و دیگر اسباب حشمت و بزرگی خویش مناز . به کار و پیشه ای بپرداز که نامت سبک و ننگین نشود .بزرگمهر



انسان باید والاترین آرمانهایش را دنبال کرده و هرلحظه به آنها عمل کند، چرا که آنچه شخص اینک انجام می دهد بازگشتی مکرر در سراسر ابدیت خواهد داشت. فردریش نیچه



ترس می تواند پیشرفت و رشد به همراه آورد اما این پیشرفت هم در نهایت توان آرام سازی روان آدمی را ندارد ، سخن دلنشین خردمندان دل ها را آرام می کند . ارد بزرگ



اگر تا کنون به نصف آرزوهایتان رسیده اید ، بدون تردید زحمت شما دو برابر شده است . ایبسن



خوش بین باشید اما خوش بین دیر باور. ساموئل اسمایلز



نادانی و پستی یک نفر در گذشته ، نمی تواند میدان انتقام از خاندان او باشد . ارد بزرگ



کسی که از مرگ می ترسد از زندگی لذت نتواند برد. اسپانیولی



زینت انسان در سه چیز است ؛ علم، محبت، آزادی. افلاطون



چهره و کردارمان می تواند نمای بخت مان نیز باشد . ارد بزرگ



آنان که به علم خود عمل نکنند مریض را مانند که دوا دارد و به کار نبرد. دیمقراطیس



دانشگاه تمام استعدادهای افراد ، از جمله بی استعدادی آنها را آشکار می کند . آنتوان چخوف



فروتنی ما را خواستنی می کند و دوست داشتنی . ارد بزرگ



خوشبختی وجود ندارد و ما خوشبخت نیستیم ، اما می توانیم این حق را به خود دهیم که در آرزوی آن باشیم . آنتوان چخوف



با مصلحت دیگران ازدواج کردن در جهنم زیستن است . شوپنهاور



هیچ فرازی در برابر آدم های پاکباخته توان ایستادگی ندارد . ارد بزرگ



افراطی ترین صورت هیچ انگاری می تواند این دیدگاه باشد که همه باورها ؛ همهء چیزی را حقیقی انگاشتن ها لزوما" به خطا می روند ؛ به این علت ساده که هیچ دنیای واقعی در کار نیست . چنین است یک ظاهر دورنمایی که از درون ما سرچشمه گرفته است . فردریش نیچه



خوشبین اظهار میدادر که ما در بهترین دنیای ممکنه به سر می بریم و بدبین بیمناک است که نکند سخن او راست باشد .برانچ کامل



شایستگان بردبارند و امیدوار . ارد بزرگ



هنر کلید فهم زندگی است. اسکار وایله



تغییر دهنرگان اثر گذار در جهان کسانی هستند که بر خلاف جریان شنا می‌کنند. والترنیس



خوشبختی توپی است که وقتی می غلتد به دنبالش می رویم و وقتی توقف می کند به آن لگد می زنیم . شاتو بریان



هرگز نمى خواهم به واسطه محدودیت هایم، محدود شوم . باربارا استراسیند



خنده طبیعی زیباست و نوای زندگیست . ارد بزرگ



اگر کسی نه در وقت ضرورت سخن گفت قدرش شکسته می شود . بزرگمهر



خوشبختی وجود ندارد و ما خوشبخت نیستیم ، اما می توانیم این حق را به خود بدهیم که در آرزوی آن باشیم . آنتوان چخوف



هنگامه رهایی اهریمن ، هنگام دربند شدن توست . ارد بزرگ



اسرار شخص ، مانند زندانیانی است که چون رها شوند تسلط بر آنها غیر ممکن است . شوپنهاور



اگر توانایی عالمان ایران را از جهان علم گرفته شود چیزی جز سیاهی باقی نمی ماند . پور سینا

آنکه دم خور آدمی است که بدگویی همواره با او پیوسته است ، خیلی زود اسیر وهم و سیاهی دل می گردد . ارد بزرگ



به دنبال نکات مثبت و نقاط قوت دیگران باشید تا آن ها را پیدا کنید. آن گاه دیگر بیست دقیقه با او باشید یا بیست سال تفاوتی نخواهد داشت زمانی را که در این حال سپری کنید ، با عشق سپری می شود زیرا در تمام طول این مدت شما در جست و جوی همین عشق بودید و همین عشق بود که بدان دست می یافتید . باربارا دی آنجلیس



اگر مردم را به حال خود گذاشتی، تو را به حال خودت خواهند گذاشت. توماس مان



میدان پیمان های گسسته ، همچون مردابی دهشتناک است که باید از آن گریخت . ارد بزرگ



تنها علاج‌ عشق‌، ازدواج‌ است‌. بوخوالد



انسان همان چیزی است که باور دارد . آنتوان چخوف



هیچ آغازی را مزاری نیست چرا که همواره در حال دگرگونی و رشد است . ارد بزرگ



از کدامین ستاره بر زمین افتادیم تا در اینجا یکدیگر را ملاقات کنیم.؟ . فردریش نیچه



گرز برزگ زندگی ممکن است سرم را بشکند اما گردنم را خرد نمی کند. مثل چینی



تنها آشیانه خرد ، راستی و درستی ست . ارد بزرگ



کسی که حرف می زند می کارد و آنکه گوش می دهد درو می کند. مثل آرژانتینی



کسی که خوب فکر می کند لازم نیست زیاد فکر کند. آلمانی



یک آموزگار خام می تواند  شاگردان خویش را برای همه زندگی سرگردان کند . ارد بزرگ



تنبلی، آدمی را خیالپرست بار می آورد. پوسه نه



زمان برای هیچ کس نه متوقف می شود نه بر می گردد ونه اضافه می شود . شیللر



راه های آینده ابتدا در اندیشه خردمندان رسم می گردد سپس مردم با کوششی بسیار آن راه ها را خواهند ساخت. ارد بزرگ



اگر می خواهی خوب باشی باید اول معتقد باشی که بد هستی . اپیکتوس



وجود موانع ، تنهابه این معنی است که باید عزم خود را برای رسیدن به هدفهای ارزشمند، جزمتر کنید . آنتونی رابینز



هرگز درباره چیزی نگو آن را از دست داده ام ، بلکه فقط بگو آن را پس داده ام . اپیکتوس



فریادرس پاکزاد است ، او گوشش پیشتر تیز شده و آماده کمک رسانی ست . ارد بزرگ



کسی که به پشتکار خود اعتماد دارد، ارزشی برای شانس قائل نیست. ژاپنی



من آینده را دوست دارم چون بقیه عمرم را باید درآن بگذرانم. کترینگ



پیوند ما تنها با زندگان نیست همه ما پیوندی ابدی با نیاکان و اسطوره های سرزمین خویش داریم . ارد بزرگ



اگر از کسی متنفری از قسمتی از خودت در او متنفری، چیزی که از ما نیست نمی‌تواند افکار ما را مغشوش کند . هرمان هسه



چشم دیگران چشمی است که ما را ورشکست میکند اگر همه بغیر از خودم کور بودند , من نه به خانه باشکوه احتیاج داشتم نه به مبل عالی . بنیامین فرانکلین



آزادی در بی آرزوئی است. بودا



در عالم دو چیز از همه زیباتر است : آسمانی پرستاره و وجدانی آسوده. کانت



بزرگترین فر و داشته بی باکان روزگار ، دلهایست که به آنها امید بسته اند . ارد بزرگ



اگر پرسند کیستی باید هنرهای خویش را بشماری . بزرگمهر



هیچ کس به اندازه ابلهی که زبانش را نگه می دارد به یک مرد عاقل شباهت ندارد. سنت فرانسیس



طبیعت زیبا آدمیان را در گذر زندگی همواره شاداب و جوان نگاه می دارد . ارد بزرگ



تپه ای وجود ندارد که سراشیبی نداشته باشد. مثل اسکاتلندی



کسی که شهامت قبول خطر نداشته باشد در زندگی به مقصود نخواهد رسید. محمدعلی کلی



خود را می توان نابود ساخت ! نخست با گردن نهادن بر پیشگاه ناداوری فرمانروایان و دیگر تن دادن به رسوایی و بدنامی . ارد بزرگ



تنها کسانی تحقیر می شوند که بگذارند تحقیرشان کنند. الکس هیل



هر ملتی دو نوع دشمن خونی دارد . دسته ای که به قانون پشت پا می زنند و دسته دیگر کسانی که با دقت بیش از حد آن را اجرا می کنند . آلفرد کاپو



آنکه خودخواه است توان ستایشگری و مهرورزی ندارد او بسیار تنهاست . ارد بزرگ



اختلاف طبقاتی از ضروریات جامعه است چون عامل اشتیاق به پرورش حالت های والاتر کمیاب تر دورتر و عامل چیرگی بر نفس می شود . فردریش نیچه



بهترین راه برای اثبات صفای ذهنی ما نشان دادن خطاهای ان است . نهر آبی که ناپاکیهای بستر خود را نمایش می دهد به ما می فهماند آب پاک و صاف است . پوپ



نامداران ماندگار آنانی اند که سرشتی نیکو و دلی سرشار از مهر دارند . ارد بزرگ



من واقعاً فرمول دقیقی برای موفقیت نمی شناسم ولی فرمول شکست را به خوبی می دانم سعی کنید همه را راضی نگه دارید. بیل کازبی



یکی از مهمترین راههای خوشبختی، حقیر شمردن مرگ است. لوبون



بزرگداشت در هر کجا می تواند باشد از خانه تا مدرسه و از روستا تا شهر . ارد بزرگ



جامعه فرزانگی و سعادت می یابد که خو اندن، کار روزانه اش می باشد. سقراط



اگر می خواهی بنده کسی نباشی، بنده هیچ چیز نشو. ژاک دوال



کوهستان را بنگر ، به تو می گوید نوک بلند و خیره ساز آن ، از پس دامنه ایی گسترده ، آسمان را به زانو درآورده است . ارد بزرگ



از خصوصیات زمان ما این است که متأسفانه فقط افراد پست و پلید ، صاحب اراده و پشتکار می باشند . آلفرد کاپو



بر روی زمین چیزی بزرگتر از انسان نیست و در انسان چیزی بزرگتر از فکر او. همیلتون



نکات سخت هم اساسی ساده دارند . ارد بزرگ



دانش به تنهائی یک قدرت است. فرانسیس بیکن



دوست بدارید کسانی را که به شما پند می دهند نه مردمی که شما را ستایش می کنند. دور وبل



اگر هنجار ها و کارآگان سست باشند همان بهتر که باژ را بدهی . ارد بزرگ



شاد ماندن به هنگامی که انسان درگیر و دار کارهای ملال آور و پرمسئولیت است، هنر کوچکی نیست. نیچه



اگر نمی خواهی در حق تو داوری شود درباره دیگران داوری نکن . ابراهام لینکلن



سخت ترین کارها ، یافتن رایزن است چرا که رایزنهای بزرگ دور از دیدگان مردم ، در اندیشه های دور در حال پروازند . ارد بزرگ



از تمام صفاتی که برای پرورش جان و جسم شما سودمند است هیچ یک به سودمندی تصمیم و اراده نیست . پوشه



اگر دانش ما این همه به بی طرف بودن خود می نازد، از آن روست که جز کنجکاوی ناسالمِ ناتوانان چیز دیگری ندارد . فردریش نیچه



همسران ، اگر رازهای زندگی خویش را بیرون نبرند خیلی کمتر به غم جدایی گرفتار آیند . ارد بزرگ



هر جدایی یک نوع مرگ است و هر ملاقات یک نوع رستاخیز . شوپنهاور



مرد بزرگ تنها به خود متکی است و جز از خود از هیچکس چیزی طلب نمی کند ولی مردان کوچک از دیگران توقع دارند . پاتریک هانری



آدمها میوه های درختانی هستند که ریشه ای از دیرینه دارند . ارد بزرگ



مصمم شوید که کارى باید صورت گیرد، سپس راه انجام آن را خواهید یافت . آبراهام لینکلن



می توان حقیقتی را دوست نداشت، اما نمی توان منکر آن شد. روسو



گردن فرازان به خرد روی آوردند و گردن کشان به نابخردی . ارد بزرگ



دانستن کافی نیست، باید به دانسته خود عمل کنید. ناپلئون هیل



هر اقدامی اگر بزرگ باشد، ابتدا محال به نظر می رسد. کارلایل



برای رسیدن به بلندای بخشندگی باید از آز وجود خویش بگذری . ارد بزرگ



به انسان تندرستی و ثروت بدهید ، او هر دو را در جستحوی سعادت از دست خواهد داد . پوشه



اگر انتظار و توقع نداشته باشی همه دوست تو اند . رابیندرانات تاگور



بخاطر داشته باشید که حواس خود را به هر چه متوجه کنیم همان را به دست می آوریم . آنتونی رابینز



آدمی ساخته افکار خویش است، فردا همان خواهد شد که امروز می اندیشیده است. موریس مترلینگ



روزهای سخت گامهای آینده ما را استوارتر و تندتر می کند . ارد بزرگ



لبخند زن دردو موقع آسمانی و فرشته مانند است : یکی هنگامی که برای اولین بار با لبخند به معشوق می گوید دوستت دارم ودیگر هنگامی که برای اولین بار به روی نوزادش لبخند می زند . ویکتور هوگو



بهترین و حقیقی ترین دوستانم از تهی دستانند . توانگران از دوستی چیزی نمی دانند . موزارت



به توانائی خود ایمان داشتن نیمی از کامیابی است. روسو



اگر خرسند و رضا باشی زندگی به دلخواه می سپاری . بزرگمهر



باران مهر آسمان است نه بغض آن ، همانند آدمیان مهرورزی که می بارند و کینه توزانی که خشک و بی نشانند . ارد بزرگ



آنکس که زورمند و قوی است ، می تواند با مشت توانای خود دهان ضعیفی را در هم بشکند در حالیکه باید بداند که مشت درشت تری هم در آستین قویتری پنهان است . پوشه



به نظر من ما روزی خواهیم مرد که نخواهیم و نتوانیم از زیبایی لذت ببریم و در صدد نباشیم آن را دوست بداریم . آندره ژید



مردم آدمهای بردبار را با ادب می دانند حال آنکه بردباری سنجشی درست نیست ! باید ادب آدمها را در آزمون ها سنجید و نه در سکوتها ... ارد بزرگ



اگر ما (( بی دل و جان )) هستیم ؛ دست کم نسبت به زندگی چنین نیستیم ؛ بلکه ؛ اکنون با همهء انواع (( تمنیات )) روبروییم . با خشمی ریشخند آمیز در آنچه (( آرمانها )) می نامیمشان ؛ در حال غور و تامل هستیم. ما خویش را خوار می شماریم تنها از آن رو که لحظاتی وجود دارند که نمی توانیم آن انگیزش نامربوطی را که (( آرمانگرایی )) نام دارد ؛ مهار نماییم. تاثیر نازپروردگی بیش از اندازه ؛ نیرومند تر از خشم فرد بی دل و جان است . فردریش نیچه



دانایان با عمل زندگی می کنند , نه با اندیشه عمل . کارلوس کاستاندا



اندوخته ای با ارزشتر از تندرستی ، نمی شناسم . ارد بزرگ



تا زمانیکه امروز مبدل به فردا شود انسان‌ها از سعادتی که در این دم نهفته است غافل خواهند بود. ضرب‌المثل چینی



بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. جانسون



شغل تنها زمانی ارزش و اعتبار دارد که آزادانه پذیرفته شود . آلبرکامو



تا چیزی را نپذیریم نمی توانیم تغییرش دهیم . کارل یونگ



اگر می خواهی کسی را بزرگ کنی ، پیوسته از او به دشمنی یاد کن . ارد بزرگ



تنها زندگی ارزشمند است که صرف دیگران شود . آلبرت انیشتن



در دردها دوست را خبر نکردن خود یک عشق ورزیدن است. علی شریعتی



عشق نور است که هرچه را در مسیرش قرار بگیرد - از جمله قلب ها را - از خود روشن می سازد . باربارا دی آنجلیس



صاحب همت در پیچ و خم های زندگی هیچ گاه با یاس و درماندگی رو به رو نخواهد شد . ناپلئون



پیران جهان دیده برای گفتگو  با جوانان مانع تراشی نمی کنند . ارد بزرگ



وضع و حال مردمان تنگ فکر به وضع و حال بطریهای تنگ دهن می ماند ، هرچه کمتر در خود داشته باشند با سر و صدای بیشتری آن را به خارج می ریزند . پوپ



مردان موفق امروز ، کودکان جسور دیروز بوده اند. دسراییلی



تقریبآ همه مردم بخشی از عمرشان را ، در تلاش برای نشان دادن ویژگی هایی که ندارند ، تلف می کنند . سامول جانسون



ما ندرتاً درباره آنچه که داریم فکر می کنیم ، درحالیکه پیوسته در اندیشه چیزهایی هستیم که نداریم . شوپنهاور



بارزترین و گرامی ترین گرایش گاندی ، میهن پرستی او بود . ارد بزرگ



خدا به زمان احتیاج ندارد و هرگز دیر نمی کند . اسکاول شین



اگر شاه به تو مهربان باشد دلیر و گستاخ مشو ، از آنکه طبع شاه چون آتش است و دل شیر از آن می هراسد . بزرگمهر



از سفر کرده ، ارزش سرزمین مادری را بپرس . ارد بزرگ



آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش که کمال آنچه هستی باشی . دی سلز



اگر به دنبال موفقیت نروید خودش به دنبال شما نخواهد آمد . مارو اکلینز



بزرگواری ، بی مهر و دوستی بدست نمی آید . ارد بزرگ



اگر ندانید که به کجا می روید , چگونه توقع دارید به آنجا برسید ؟ باسیل اس.والش



خشم با دیوانگی آغاز می شود و با پشیمانی پایان می پذیرد . فیثاغورث



آدمیانی که انتخابات نیک را بی ارزش می انگارند و آنانی که دانسته در بازی انتخابات نادرست رای می دهند هر دو به یک اندازه به سرزمین خویش پشت کرده اند . ارد بزرگ



وقتی هدفمان را از دست می دهیم مجبور هستیم سعی خود را چند برابر کنیم . مارک تواین



اگر انتظار و توقع نداشته باشی همه دوست تو اند . رابیندرانات تاگور



هیچ یک از تمایلات نفس انسانی خطرناکتر از تمایل به تنبلی نیست . اسمایلز



میرآب ، به اندازه دهد ، همه دشت سبز خواهد بود . ارد بزرگ



زیبایی ناپایدار و فضیلت جاودانه است . گوته



مراقب باشید چیزهایی را که دوست دارید بدست‌آورید وگرنه ناچار خواهید بود چیزهایی را که بدست آورده‌اید دوست داشته‌باشید. جرج برنارد شاو



فرمانروای بزرگ مردم خویش را در هیچ کجای دنیا از یاد نمی برد و همیشه پناه آنان است . ارد بزرگ
 
با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید... مدیریت میکرو مدرن چاپ این صفحه

:: موضوعات مرتبط: , ,



بدون دسک تاپ
نوشته شده در پنج شنبه 12 آبان 1390
بازدید : 308
نویسنده : Reza & Mohammad

به زیر کلید مذکور بروید:

[HKEY_USERS\_DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer]

و یک مقدار باینري به نام  NoDesktop  بسازید و به آن مقدار 01 بدهید.

با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید... مدیریت میکرو مدرن چاپ این صفحه